Bestelinformatie
Bestelinformatie EHBOstore.nl
Bestelproces
Bestellen bij EHBOstore.nl is erg eenvoudig; geen lange of ingewikkelde vragenlijsten, maar alleen dat wat noodzakelijk is om uw bestelling uit te kunnen voeren.
U kunt uw bestelling afronden nadat u bij een product op bestellen heeft geklikt of door vanuit het winkelmandje uw bestelling te bevestigen. Daarna komt u in het scherm waarin om uw persoonsgegevens worden gevraagd. Deze gegevens gebruiken wij alleen om uw bestelling te kunnen afronden en te verzenden.
Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt zonder daarvoor eerst uw toestemming te vragen.
Nadat u uw persoonsgegevens en het afleveradres heeft ingevuld, kiest u binnen dezelfde pagina de gewenste betaalwijze. Na het afronden van de betaling zenden wij u een orderbevestiging toe per e-mail en zullen wij zorg dragen voor verdere afhandeling van de bestelling.
Indien u dit wenst, kan EHBOstore.nl u middels een nieuwsbrief op de hoogte gaan houden van ontwikkelingen op het gebied van onze producten of cursussen, denk daarbij bijvoorbeeld aan nieuwe producten, interessante feiten over bestaande producten of nieuwe cursussen. De nieuwsbrief is echter ook interessant voor mensen die beroepshalve op de hoogte willen blijven van nieuwsfeiten op het gebied van hulpverlening. Voor de nieuwsbrief kunt u zich eenvoudig aanmelden, op de site of binnen het bestelproces. Vanzelfsprekend kunt u zich te allen tijde eenvoudig afmelden als u geen behoefte meer heeft aan de nieuwsbrief.
Betaling
Bij EHBOstore.nl kunt u op verschillende manieren betalen. Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Hieronder vindt u een toelichting op alle mogelijke betaalmethodes in onze webshop. Heeft u vragen over een betaalmethode of is er een andere manier waarop u wilt betalen, neem dan gerust contact met ons op.
Betaling achteraf
Nederlandse bedrijven die online een bestelling plaatsen, kunnen kopen op rekening. Nadat uw order bij ons is binnengekomen, controleren wij uw bedrijfsgegevens en gaan wij direct over tot levering van het product. De factuur wordt u digitaal toegezonden zodra de bestelling wordt uitgeleverd.
Betaling dient te geschieden binnen 30 dagen na factuurdatum zonder aftrek van of compensatie.
Buitenlandse bedrijven kunnen bestellen via email : [email protected] U dient dan wel uw KvK- en BTW-nummer op te geven.
iDeal
85% van de Nederlanders die online een bestelling plaatst, betaalt inmiddels met iDeal. Als u kiest voor iDeal wordt u direct naar de veilige omgeving van uw eigen bank geleid. Van daar uit kunt u de betaling direct voldoen, zoals u dat gewend bent met internetbankieren. Het grootste voordeel van iDeal is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Nadat deze melding bij ons is binnengekomen, gaan wij direct over tot levering van het product.
Vooruitbetaling per bank
Wilt u liever niet direct met iDeal betalen, maar even afwachten tot uw order is bevestigd en u de factuur hebt ontvangen? Dan is vooruitbetaling per bank een optie. Onder vermelding van uw ordernummer kunt u de betaling aan ons voldoen, net zoals u gewend bent andere betalingen via internetbankieren te regelen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij het door u bestelde product zo snel mogelijk verzenden.
Let op: met een vooruitbetaling per bank kan het enkele dagen duren voordat wij uw betaling ontvangen. Dit heeft ook tot gevolg dat wij uw product(en) pas later zullen versturen. Bij vooruitbetaling per bank zal het dus langer duren voor u uw bestelling ontvangt.
Betaling met PIN
Komt u liever uw bestelling afhalen? U kunt bij ons pinnen bij het afhalen van uw bestelling.
Levering
De meeste producten zijn doorlopend op voorraad daardoor kunnen wij deze producten vaak direct na betaling (of goedkeuring van de afdeling debiteuren) uitleveren.
Tenzij anders vermeld, worden producten die u op een werkdag vóór 15.00 uur bestelt direct verstuurd. Deze producten worden dan maximaal 2 werkdagen later bij u thuisbezorgd.
Wij kunnen uw bestelling zo snel leveren omdat wij alle producten op voorraad hebben en/of goede afspraken hebben met onze leveranciers.
Wij streven er echter naar om alle bestellingen binnen 48 uur uit te leveren.
Voor sommige artikelen is het onvermijdelijk dat er een langere levertijd op geldt; Als u een dergelijk "niet-voorraad" artikel bestelt, informeren wij u altijd over de te verwachten levertijd.
Levering via PostNL of DHL
Alle pakketten worden standaard geleverd door PostNL of DHL. Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag tot en met vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u één week de tijd.
Wij doen ons uiterste best uw bestelling altijd uiterlijk binnen 14 werkdagen bij u te bezorgen. Er zijn soms omstandigheden waardoor dit onmogelijk is en waardoor de levering langer op zich laat wachten. Is deze periode langer dan 14 werkdagen dan zullen wij contact met u opnemen. Bij een overschrijding van de levertermijn van 14 werkdagen kunt u de overeenkomst / bestelling kosteloos ontbinden. Wettelijk is vastgelegd dat een levering uiterlijk binnen 30 dagen moet worden uitgevoerd, tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken.
Wilt u zeker zijn of wij een product op voorraad hebben? en exact weten wanneer uw bestelling geleverd wordt, neemt dan gerust contact met ons op via het telefoonnummer: 050 5532185 of mail naar [email protected].
Voor de verzending van uw producten via PostNL betaalt u géén verzendkosten vanaf €75,00 excl. BTW binnen Nederland. Klanten die de bestellingen komen afhalen bij de BHVstore, betalen geen verzendkosten, mits de bestelling via de webshop is gedaan. Voor kleinere bestellingen rekenen wij standaard verzendkosten van €5,95 per pakket.De verzendkosten bevatten een bijdrage voor de verzending, maar dienen ook voor het verzendklaar maken en de administratieve afhandeling van uw bestelling. De bijdrage dekt nooit de volledige kosten die wij maken voor het afhandelen van uw bestelling. Ook als uw bestelling per brievenbuspost wordt bezorgd, en de waarde van de postzegels minder dan €4,95 bedraagt, dekt uw bijdrage niet de werkelijke kosten.
Gratis Afhalen op afspraak
Klanten die de bestellingen komen afhalen bij de EHBOstore, betalen geen verzendkosten, mits de bestelling via de webshop is gedaan.
Komt u de bestelling afhalen dan kunt u eventueel bij ons pinnen.
Let op: Bij gratis afhalen dient het factuur te zijn voldaan.
Retouren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Voorwaarden retourneren producten
Het product dient in originele staat en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking aan ons retour gestuurd te worden. U kunt dit doen door het retourformulier in te vullen en het product aan ons retour te sturen. Voordat u het product retourneert dient u even contact met ons op te nemen zodat wij u het retourformulier kunnen mailen. Contactadres: [email protected] Is de bedenktermijn van 14 werkdagen verstreken dan kunt u het product niet meer retourneren.
Indien u het product binnen veertien dagen retour stuurt, dan betaalt u zelf de verzendkosten voor het retour sturen van het product. Indien u een product retourneert omdat het product beschadigd is of wanneer niet het juiste artikel is geleverd, dan kunt u deze reden vermelden op het retourformulier. Indien de reden van retourneren terecht is, betaalt BHVstore.nl u de verzendkosten vanzelfsprekend terug.
Retouradres:
EHBOstore.nl
Grotestraat 67
9781 HB Bedum
[email protected]